Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024

Δύο τρομερές προφητείες του Αγίου Λαυρέντιου του Τσέρνιγκωφ που εκπληρώνονται σήμερα στην Ουκρανία. APO ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ ΤΑΣ ΘΥΡΑΣ

 

Ο Αρχιμανδρίτης Λαυρέντιος του Τσέρνιγκωφ γεννήθηκε το 1868 στην περιοχή Τσέρνιγκωφ (βόρεια Ουκρανία). Κοιμήθηκε την ημέρα των Αγίων Θεοφανείων το 1950. Τα λείψανά του βρέθηκαν άφθαρτα. Αγιοκατατάχθηκε από την Εκκλησία της Ρωσίας το 1993. Εκτός από το ιαματικό χάρισμα ο Άγιος Λαυρέντιος είχε και το προφητικό. Μίλησε ιδιαιτέρως για τα γεγονότα γύρω από το τέλος του κόσμου και τον ερχομό του Αντιχρίστου. Επέλεξα δύο προφητείες του από ΕΔΩ οι οποίες, αν μη τι άλλο, φαίνεται να μιλάνε για αυτά που συμβαίνουν σήμερα στην Ουκρανία. Μεταφράζω το κείμενο όπως το βλέπω, με τις παρενθέσεις, δίχως να γνωρίζω αν αυτές υπάρχουν στο αυθεντικό.

Περί αιρέσεων και σχισμάτων στην Ουκρανική Εκκλησία.

Πρώτη προφητεία.

Ο Μπάτουσκα -τόσο αγαπητός- μας είπε:

«Όταν εμφανιστεί μια μικρή ελευθερίαόταν οι εκκλησίες και τα μοναστήρια ανοίξουν και ανακαινιστούν, τότε θα βγει όλη η ψεύτικη διδασκαλία και οι δαίμονες και οι κρυφο-αθεϊστές (Παπικοί, Ουνίτες, Ουκρανοί αυτοχειροτόνητοι και άλλοι), και θα πάρουν μανιωδώς τα όπλα εναντίον της Ορθόδοξης Ρωσικής Εκκλησίαςενάντια στην ενότητά της και τον συνοδικό* της χαρακτήρα5. Μια άθεη εξουσία θα υποστηρίξει αυτούς τους αιρετικούς κι έτσι θα πάρουν τις εκκλησίες μακριά από τους Ορθοδόξους και θα σφαγιάσουν τους πιστούς.

«Τότε ο Μητροπολίτης του Κιέβου (ανάξιος του ονόματος) μαζί με τους ομοϊδεάτες του ιεράρχες και ιερείς θα κλονίσουν δυνατά την Ρωσική Εκκλησία. Όλος ο κόσμος θα εκπλαγεί από την ανομία του και θα φοβηθεί. Ο ίδιος θα πάει σε αιώνια καταδίκη, όπως ο Ιούδας.6

«Όλες όμως αυτές οι διαβολές του κακού και οι ψεύτικες διδασκαλίες θα εξαφανιστούν στην Ρωσία και θα υπάρξει Μια Ορθόδοξη Ρωσική Εκκλησία».

Δεύτερη προφητεία:

«Δεν υπήρξε ποτέ Πατριάρχης στην πόλη του Κιέβου – οι Πατριάρχες ήταν στην Μόσχα και ζούσαν στην Μόσχα. Να προσέχετε τις ομάδες (εκκλησίες) των Ουκρανών σαμοσφιάτων και την Ουνία.»15.

Τότε ο τοποτηρητής της Λαύρας των Σπηλαίων του Κιέβου, ο π. Kronid, διαφώνησε με τα λόγια του Μπάτουσκα, επειδή οι σαμοσφιάτοι και οι Ουνίτες είχαν ήδη εξαφανιστεί στην Ουκρανία.

Ο Μπάτουσκα απάντησε θλιμμένος:

«Ένας δαίμονας θα εισέλθει σε αυτούς και θα πάρουν τα όπλα με σατανική μοχθηρία εναντίον της Ορθοδόξου Πίστεως και της Εκκλησίας, αλλά θα έχουν ένα ελεεινό τέλος, ενώ οι οπαδοί τους θα υποστούν την ουράνια καταδίκη από τον Κύριο, Βασιλέα των Επουρανίων Δυνάμεων

__________________

* συνοδικό: λέξη στα αγγλικά «conciliar», από/μέσω συμβουλίου (council)

_________________

5 Sobornost’ –Trans.

6 (Footnote in printed Russian book St. Lavrenty of Chernigov: Life and Service to the Saint. Преподный Лаврентый Черниговский: Житие и служба святому. Лѣствица: Москва 2003):

The prophetic words of the saint are being fulfilled in our day, especially regarding the situation in the Ukrainian Church. With great spiritual trepidation we are forced to cite the Decree Concerning the Excommunication of monk Philaret (Denisenko), former Metropolitan of Kiev, who has flung many souls into schism: «The Holy Hierarchical Council examined the case of the anti-Church activity of monk Philaret (Denisenko), who has been deprived of all degrees of the priesthood by the court order of the Hierarchical Council of June 11, 1992, and was warned by the Hierarchical Council of 1994 that «in the case of continued… misconduct, he will be excommunicated from the Church through anathematization.» The Holy Hierarchical Council is forced now with sorrow to state that monk Philaret did not heed the call to repentance addressed to him in the name of the Mother Church and in the period between councils continued his schismatic activity, which he stretched out beyond the bounds of the Russian Orthodox Church, contributing to the deepening of the schism in our brother-Church of Bulgaria and receiving into his communion schismatics from other Local Orthodox Churches. Criminally disregarding the well-founded ban pronounced by the lawful Church authority—that is, his defrocking—he continued to perform sacrilegious «divine services,» including blasphemous ordinations; not having any priestly rank, monk Philaret, to the seduction of many, dared to call himself «Patriarch of Kiev and All Rus’-Ukraine,»While the ancient Kiev See is lawfully occupied by the canonical Primate of the Ukrainian Orthodox Church, which is in canonical communion with the Russian Orthodox Church, and through her with the whole Ecumenical (vselenskoy—of the whole inhabited earth) Orthodox Church—continuing to cripple Orthodoxy in the Ukraine by his criminal acts. In view of the above, based on the 28th Apostolic Canon, which says: «If any bishop, presbyter, or deacon, having been justly deposed upon open accusations, shall dare to meddle with any of the divine offices which had been entrusted to him, let him be altogether cut off from the Church,» and likewise the 14th Canon of the Council of Sardis, the 4th of Antioch, the 88th of St. Basil the Great—the Holy Hierarchical Council unanimously determines: to excommunicate monk Philaret (Mikhail Antonovich Denisenko) from the Church of Christ. Let him be anathema before all the people.» (Anathema. History and the 20th Century. 1998. Pp. 396-397.)

15 Samosviat—self-ordained group, not lawfully ordained by another Patriarch or bishop, but by one’s own self; a group not ordained by or recognised by the canonical and lawful Orthodox Church. Such an invalid ordination puts the group outside of the Church.

____________________________________

Το σχόλιο στην υποσημείωση 6 από πάνω (από την πρώτη προφητεία που μιλάει για τον πόλεμο κατά της ενότητας  και του συνοδικού χαρακτήρα της Ρωσικής Εκκλησίας), αναφέρεται στην περίπτωση του Φιλάρετου που δεν σεβάστηκε την απόφαση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ρωσίας και που συνέχισε την σχισματική του δραστηριότητα επεκτείνοντάς την μάλιστα και σε άλλες τοπικές Εκκλησίες. 

Παρεμπιπτόντως, στην πρώτη προφητεία μιλάει και για έναν «Μητροπολίτη του Κιέβου». Σημειωτέον ότι στην πρώτη συνεδρία της σχισματικής «εκκλησίας» του Επιφάνιου, ο Φιλάρετος ανακηρύχθηκε «Επίσκοπος Κιέβου». Θα έχει υπό τον έλεγχό του όλες τις ενορίες και τα μοναστήρια (εκτός από ένα) του Κιέβου. Βέβαια, και ο τίτλος του Επιφάνιου είναι «Μητροπολίτης Κιέβου και Πάσης Ουκρανίας»!!, αλλά και ο Φιλάρετος είχε αυτοανακηρυχθεί σε «Πατριάρχης» με έδρα το Κίεβο!!

Και τέλος, αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι ο Άγιος Λαυρέντιος του Τσέρνιγκωφ κοιμήθηκε την ημέρα των Αγίων Θεοφανείων. Την ίδια ημέρα που εορτάζει ο σχισματικός Επιφάνιος αλλά και την ημέρα που το πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως απέδωσε τον «τόμο αυτοκεφαλίας» στους σχισματικούς.

***

Σχολιασμός / Μετάφραση Φαίη

orthochristian.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου